مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس ، فهمیم و فروتن!

یوونتوس ، فهمیم و فروتن!

با توجه به اینکه یوونتوس در یک ماه پیش رو با ناپولی، بایرن مونیخ و اینتر مصاف خواهد داد و شکی نیست که نتایج این ماه می تواند برای ادامه ی فصل کاملا تعیین کننده باشد.

 

به همین دلیل، بازگشت روبرتو پریرا از مصدومیت، بسیار به موقع بود. او برای سه ماه و نیم به دلیل مصدومیت دور از میادین بود و به تازگی در 24 دقیقه ی پایانی بازی یوونتوس و فروزینونه در روز یکشنبه به میدان رفت. و هر دو گل بعد از ورود او به زمین به ثمر رسید.

 

مکسی دیروز مهمان شبکه ی یوونتوس بود، صحبت های او را می خوانیم:

 

اینکه بازی ها را خارج از زمین دنبال کنی و نتوانی به هم تیمی هایت کمک کنی آسان نیست، خوشبختانه حالا من برگشته ام و کنار بقیه ی اعضای تیم هستم. فکر می کنم بازی با فروزینونه برای ما بسیار مهم بود، برای اینکه برای مقابله با ناپولی به درستی آماده شویم، ما خوب بازی کردیم و عملکردمان باعث شد اعتماد به نفس خوبی کسب کنیم، ما گروهی بازیکن فروتن و فهیم داریم که هر کاری را با حداکثر تفکر انجام می دهند و کارهای بی معنی انجام نمی دهند! رویکردمان به بازی ها به نسبت ابتدای فصل هجومی تر شده است، تمام ذهن و قلبمان معطوف به پیروزی است. روز شنبه، من انتظار نمایشی هیجان انگیز در یوونتوس آرنا دارم. هیجان انگیزتر هم خواهد بود اگر 3 امتیاز را بگیریم، این هدف ماست.

 

بایرن مونیخ؟

 

بایرن تیم سطح بالایی است و فوتبال را عالی بازی می کند. ما می خواهیم با بهترین فرم ممکن به آن بازی برسیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: